Dit is mijn belofte voor deze pagina. Dit is de kernboodschap van mijn content.
Mijn argumenten zijn solide.
Ik heb de kern weer even helder.
Nu kan ik aan de slag.
Dus wat nu?
Sta je op het punt een website vol te proppen met content? Begin met je kernboodschap.
- Begin met een prikkelende stelling. KIJK
- Onderbouw deze met argumenten. WANT
- Zorg dat de klant weet wat hij of zij moet doen. DUS
Je kunt beginnen met een kernboodschap over je organisatie. Waar zijn wij van en waarom moet je bij ons zijn? Vervolgens kun je kijken naar de kernboodschappen van je diensten en producten. Zoek per pagina naar de kern.
Zo maak je van je content:
- De kernboodschap over ons.
- De kernboodschap over onze diensten.
- De kernboodschap over onze producten.
- De kernboodschap over onze geschiedenis.
- De kernboodschap over onze werkwijze.
Door zo je content op te bouwen, geef je, je mensen intern ook heldere handvatten. Zij kunnen voor hun onderdeel de kernboodschap pakken en hier altijd op terugvallen.