Copywriting: Hoe simpel wil je het?

Hoe meer ik denk over copy... hoe eenvoudiger de uitdaging wordt. De wereld is complexer geworden. De techniek staat voor niets. Om hier grip op te houden, breng ik mijn boodschappen graag terug naar de basis. Dus hierbij, zo kort als ik het kan schrijven: Waar het vandaag de dag om gaat.

Je boodschap moet binnen de juiste niche relevant zijn, de juiste vorm hebben voor het juiste kanaal en op het juiste moment in de aankoopcyclus verschijnen.
Kun jij het korter? Wees welkom.
Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten: Copywriting: Hoe simpel wil je het?

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten

Copywriting Blog van strategisch copywriter Dimitri Lambermont

vrijdag 16 september 2011

Copywriting: Hoe simpel wil je het?

Hoe meer ik denk over copy... hoe eenvoudiger de uitdaging wordt. De wereld is complexer geworden. De techniek staat voor niets. Om hier grip op te houden, breng ik mijn boodschappen graag terug naar de basis. Dus hierbij, zo kort als ik het kan schrijven: Waar het vandaag de dag om gaat.

Je boodschap moet binnen de juiste niche relevant zijn, de juiste vorm hebben voor het juiste kanaal en op het juiste moment in de aankoopcyclus verschijnen.
Kun jij het korter? Wees welkom.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage