Copywriter met een meningDus heb ik deze vakantie gebruikt om eens goed aan een potje soul searching te doen. En de keuze is duidelijk: ja ik wil aan de slag bij een bureau. Maar aangezien ik een eigenwijze copywriter ben, wil ik niet zo maar ergens aan de slag. Lees mijn blog er maar op na. Ja ik heb een mening. Daar moet je zin in hebben.
Op dit punt in mijn carrière wil ik dus wel eens werken bij een mooi bureau. Of het nu offline of online is, maakt niet zo uit, ik ben thuis in beide werelden en beleef aan beide even veel schrijfplezier.
Dus hierbij in de aanbieding: Een ervaren copywriter.
Een copywriter met meer dan tien jaar praktijkervaring in de wereld van communicatie.
Een copywriter die net zo graag online bezig is als offline.
Een copywriter die vloeiend is in short copy en long copy.
Een copywriter van vlees en bloed, die ook wel eens een typo laat staan, maar die wel staat voor helderheid en leesplezier.
Een copywriter die elke dag nog meer wil leren over dit wonderlijke vak, maar ook met een stellige zekerheid achter zijn professionele keuzes staat.
Een copywriter die enthousiast is over Social Media en hier kansen in ziet, maar zeker geen expert is.
Een copywriter die na tien jaar kan zeggen dat dit niet langer mijn vak is. Maar mijn passie.
Dus cool bureau grijp je kans.
Social Media bewijs je meerwaarde.
Of neem gewoon vandaag nog contact op met
dimitri@vancopytotcontent.nl voor een kennismaking.