Copywriter op zoek naar het coolste bureau

Normaal deel ik hier mijn ervaringen en kennis. Maar vandaag doen we het even anders. Vandaag gaat het over mijn persoonlijke zoektocht. Want wat is de situatie? Daar sta je dan. 36 Jaar. Met meer dan tien jaar praktijkervaring in de wereld van copy en communicatie. Nog een kleine vijf maanden te gaan voordat je contract afloopt bij de huidige werkgever. En daarna? Alle opties liggen nog open.

Spannend. Knokken met de prijsvechters als freelancer? Of toch maar de relatieve veiligheid van een vaste baan? Het zijn de vragen waar ik de afgelopen tijd mee heb geworsteld. Oké ik ben dus geen communicatieadviseur. Daar ben ik wel achter gekomen. En wat jeukt het om weer creatief bezig te gaan met copy. Mooie dingen te maken.

Copywriter met een mening
Dus heb ik deze vakantie gebruikt om eens goed aan een potje soul searching te doen. En de keuze is duidelijk: ja ik wil aan de slag bij een bureau. Maar aangezien ik een eigenwijze copywriter ben, wil ik niet zo maar ergens aan de slag. Lees mijn blog er maar op na. Ja ik heb een mening. Daar moet je zin in hebben.

Op dit punt in mijn carrière wil ik dus wel eens werken bij een mooi bureau. Of het nu offline of online is, maakt niet zo uit, ik ben thuis in beide werelden en beleef aan beide even veel schrijfplezier.

Dus hierbij in de aanbieding:

Een ervaren copywriter.

Een copywriter met meer dan tien jaar praktijkervaring in de wereld van communicatie.
Een copywriter die net zo graag online bezig is als offline.
Een copywriter die vloeiend is in short copy en long copy.
Een copywriter van vlees en bloed, die ook wel eens een typo laat staan, maar die wel staat voor helderheid en leesplezier.
Een copywriter die elke dag nog meer wil leren over dit wonderlijke vak, maar ook met een stellige zekerheid achter zijn professionele keuzes staat.
Een copywriter die enthousiast is over Social Media en hier kansen in ziet, maar zeker geen expert is.
Een copywriter die na tien jaar kan zeggen dat dit niet langer mijn vak is. Maar mijn passie.

Dus cool bureau grijp je kans.
Social Media bewijs je meerwaarde.

Of neem gewoon vandaag nog contact op met dimitri@vancopytotcontent.nl voor een kennismaking.

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten: Copywriter op zoek naar het coolste bureau

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten

Copywriting Blog van strategisch copywriter Dimitri Lambermont

vrijdag 5 augustus 2011

Copywriter op zoek naar het coolste bureau

Normaal deel ik hier mijn ervaringen en kennis. Maar vandaag doen we het even anders. Vandaag gaat het over mijn persoonlijke zoektocht. Want wat is de situatie? Daar sta je dan. 36 Jaar. Met meer dan tien jaar praktijkervaring in de wereld van copy en communicatie. Nog een kleine vijf maanden te gaan voordat je contract afloopt bij de huidige werkgever. En daarna? Alle opties liggen nog open.

Spannend. Knokken met de prijsvechters als freelancer? Of toch maar de relatieve veiligheid van een vaste baan? Het zijn de vragen waar ik de afgelopen tijd mee heb geworsteld. Oké ik ben dus geen communicatieadviseur. Daar ben ik wel achter gekomen. En wat jeukt het om weer creatief bezig te gaan met copy. Mooie dingen te maken.

Copywriter met een mening
Dus heb ik deze vakantie gebruikt om eens goed aan een potje soul searching te doen. En de keuze is duidelijk: ja ik wil aan de slag bij een bureau. Maar aangezien ik een eigenwijze copywriter ben, wil ik niet zo maar ergens aan de slag. Lees mijn blog er maar op na. Ja ik heb een mening. Daar moet je zin in hebben.

Op dit punt in mijn carrière wil ik dus wel eens werken bij een mooi bureau. Of het nu offline of online is, maakt niet zo uit, ik ben thuis in beide werelden en beleef aan beide even veel schrijfplezier.

Dus hierbij in de aanbieding:

Een ervaren copywriter.

Een copywriter met meer dan tien jaar praktijkervaring in de wereld van communicatie.
Een copywriter die net zo graag online bezig is als offline.
Een copywriter die vloeiend is in short copy en long copy.
Een copywriter van vlees en bloed, die ook wel eens een typo laat staan, maar die wel staat voor helderheid en leesplezier.
Een copywriter die elke dag nog meer wil leren over dit wonderlijke vak, maar ook met een stellige zekerheid achter zijn professionele keuzes staat.
Een copywriter die enthousiast is over Social Media en hier kansen in ziet, maar zeker geen expert is.
Een copywriter die na tien jaar kan zeggen dat dit niet langer mijn vak is. Maar mijn passie.

Dus cool bureau grijp je kans.
Social Media bewijs je meerwaarde.

Of neem gewoon vandaag nog contact op met dimitri@vancopytotcontent.nl voor een kennismaking.

2 reacties:

Op 5 augustus 2011 om 11:23 , Anonymous Anoniem zei...

Ik beveel Dimitri van harte aan: hij heeft 5 jaar lang puur winstgevend geschreven voor ons bureau.
Inmiddels is hij dus 5 jaar ervaring rijker: grijp deze kans. Bovendien; ik geef graag een positieve referentie over deze schrijver naar mijn hart. Benader me dus gerust. (desk@veerkracht.nl)

 
Op 5 augustus 2011 om 12:50 , Blogger Dimitri Lambermont zei...

Dank voor de aanbeveling Erik!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage