Top 5 artikelen voor 2012

Op de laatste dag van het jaar kijk ook ik nog even terug. Waar hebben jullie het meeste naar gekeken? Welke blogposts springen er uit? Op nummer 1 staat een rant, verbazingwekkend genoeg… Op nummertje 2 een nogal sarcastische blogpost. Wat dat betekent voor mijn personal branding? Who cares! Verder twee artikelen over copywriting en eentje over Social Media. Enjoy. 

Top 5 artikelen voor 2012.

1. Mediamarkt: Ik ben toch niet... Ja je bent finaal knettergestoord 

2. Hoe je in 10 stappen Goeroe over elk online onderwerp kunt worden 

3. The People called. They would like their Social Media back

4. Copywriting: wanneer ben ik overtuigend?

5. Copywriting: kun je het nog een keer uitleggen?

Extra, extra, gratis en voor niets 
Overigens wordt deze blogpost nog steeds het meest bezocht van allemaal: de meerwaarde van communicatie voor uw bedrijfsdoelen. Een oude blogpost uit 2009, maar nog steeds relevant. Blijkbaar heeft communicatie nog veel te doen aan de eigen positie.

Bedankt voor het lezen en tot ziens in 2013.

Dimitri Lambermont

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten: Top 5 artikelen voor 2012

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten

Copywriting Blog van strategisch copywriter Dimitri Lambermont

maandag 31 december 2012

Top 5 artikelen voor 2012

Op de laatste dag van het jaar kijk ook ik nog even terug. Waar hebben jullie het meeste naar gekeken? Welke blogposts springen er uit? Op nummer 1 staat een rant, verbazingwekkend genoeg… Op nummertje 2 een nogal sarcastische blogpost. Wat dat betekent voor mijn personal branding? Who cares! Verder twee artikelen over copywriting en eentje over Social Media. Enjoy. 

Top 5 artikelen voor 2012.

1. Mediamarkt: Ik ben toch niet... Ja je bent finaal knettergestoord 

2. Hoe je in 10 stappen Goeroe over elk online onderwerp kunt worden 

3. The People called. They would like their Social Media back

4. Copywriting: wanneer ben ik overtuigend?

5. Copywriting: kun je het nog een keer uitleggen?

Extra, extra, gratis en voor niets 
Overigens wordt deze blogpost nog steeds het meest bezocht van allemaal: de meerwaarde van communicatie voor uw bedrijfsdoelen. Een oude blogpost uit 2009, maar nog steeds relevant. Blijkbaar heeft communicatie nog veel te doen aan de eigen positie.

Bedankt voor het lezen en tot ziens in 2013.

Dimitri Lambermont

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage