Copywriting leeslijst

Hieronder een kort overzicht van boeken welke ik de laatste tijd heb gelezen:

'Overtuigingskracht: 50 geheimen van de psychologie van het beïnvloeden' door Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini.

The Long Tail: massa = kassa door Chris Anderson.

'Wij, zij, ik & het, de kracht van woorden in zakelijke communicatie' door John Simmons.

Free: The future of a radical price door Chris Anderson.

Handboek SEO: Resultaatgerichte zoekmachineoptimalisatie door Erik Jan Bulthuijs, Nina Baumann, Ramon Eijkemans, Gjalt Jellesma & Arjan Snaterse.



Basisprincipes van Communicatie door Klaas Wiertzema en Patricia Jansen.

Accountability van Communicatiebeleid: communicatiekwaliteit meten met de balanced scorecard door Marita Vos en Henny Schoemaker.

Hoe LinkedIn nu echt gebruiken door Jan Vermeiren.

Manipuleren kun je leren: controle over anderen en jezelf door Frank van Marwijk.

Tribes: Jij moet ons leiden door Seth Godin.

Eckart’s Notes door Eckart Wintzen.

Verleid met Woorden: de kunst van het overtuigend Schrijven door Lindsay Camp.

Personal Brand.nl: de kansen van je online identiteit door Huub van Zwieten, Bas van de Haterd en Tom Scholte.

Alle 13 Goed! De beste online marketingtools door Cor Hospes.

Wat zou Google doen? Wat we kunnen leren van het snelst groeiende bedrijf ooit door Jeff Jarvis.

Labels: ,

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten: Copywriting leeslijst

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten

Copywriting Blog van strategisch copywriter Dimitri Lambermont

donderdag 29 oktober 2009

Copywriting leeslijst

Hieronder een kort overzicht van boeken welke ik de laatste tijd heb gelezen:

'Overtuigingskracht: 50 geheimen van de psychologie van het beïnvloeden' door Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini.

The Long Tail: massa = kassa door Chris Anderson.

'Wij, zij, ik & het, de kracht van woorden in zakelijke communicatie' door John Simmons.

Free: The future of a radical price door Chris Anderson.

Handboek SEO: Resultaatgerichte zoekmachineoptimalisatie door Erik Jan Bulthuijs, Nina Baumann, Ramon Eijkemans, Gjalt Jellesma & Arjan Snaterse.



Basisprincipes van Communicatie door Klaas Wiertzema en Patricia Jansen.

Accountability van Communicatiebeleid: communicatiekwaliteit meten met de balanced scorecard door Marita Vos en Henny Schoemaker.

Hoe LinkedIn nu echt gebruiken door Jan Vermeiren.

Manipuleren kun je leren: controle over anderen en jezelf door Frank van Marwijk.

Tribes: Jij moet ons leiden door Seth Godin.

Eckart’s Notes door Eckart Wintzen.

Verleid met Woorden: de kunst van het overtuigend Schrijven door Lindsay Camp.

Personal Brand.nl: de kansen van je online identiteit door Huub van Zwieten, Bas van de Haterd en Tom Scholte.

Alle 13 Goed! De beste online marketingtools door Cor Hospes.

Wat zou Google doen? Wat we kunnen leren van het snelst groeiende bedrijf ooit door Jeff Jarvis.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage