Copywriting Blogposts Weekoverzicht

Het was weer een drukke week met veel blogposts. Hieronder een kort overzicht van mijn Copywriting blogposts - voor het geval je ze hebt gemist. Veel leesplezier op deze druilerige zondag.

42Bis:

The Case 2013: Online Marketing in de praktijk
The Case maakt onder de naam De werkelijkheid van Online Marketing in ieder geval zijn slogan meer dan waar. In een kleine negen uur zijn we langs vele praktijkvoorbeelden van goede online marketing gegaan. Op dinsdag 15 oktober verzamelde een select gezelschap zich in Amsterdam om te horen: hoe anderen het nou doen.

http://www.42bis.nl/2013/10/the-case-2013-online-marketing-praktijk/

Medium

Some things should just stay on the inside…
No more jargon please!

How long did it take you before you started speaking that weird language? 
How long after you arrived at your new job until you started talking in terms you had never even heard of before?

How long before you were sucked into the bottomless pit that is Jargon?

https://medium.com/writers-on-writing/d0e4a18999da

We do not write for the internet.
Online copywriting manifesto

We do not write for the internet. We do not write for the invisible masses. We do not write for a target audience.

We write for our reader.

https://medium.com/writers-on-writing/58afcd1a458

Frankwatching

Heeft jouw website de juiste toon? 3 struikelblokken

In mijn eerdere blogpost heb ik geschreven dat het tijd is voor een menselijke toon in onze online communicatie. Een blogpost waar veel lezers positief op hebben gereageerd. Helaas blijft de vraag… Als menselijk communiceren zo logisch is, waarom doen we het dan nog niet? Hieronder geef ik je drie struikelblokken die een menselijke toon in de weg staan. Het zijn herkenbare valkuilen, maar we blijven er steeds weer in trappen.

http://www.frankwatching.com/archive/2013/10/25/heeft-jouw-website-de-juiste-toon-3-struikelblokken/

By the way

Stemmen kan nog steeds op Freelancer of the Year. :-)
http://www.freelanceroftheyear.nl/dimitri-lambermont/
Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten: Copywriting Blogposts Weekoverzicht

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten

Copywriting Blog van strategisch copywriter Dimitri Lambermont

zondag 27 oktober 2013

Copywriting Blogposts Weekoverzicht

Het was weer een drukke week met veel blogposts. Hieronder een kort overzicht van mijn Copywriting blogposts - voor het geval je ze hebt gemist. Veel leesplezier op deze druilerige zondag.

42Bis:

The Case 2013: Online Marketing in de praktijk
The Case maakt onder de naam De werkelijkheid van Online Marketing in ieder geval zijn slogan meer dan waar. In een kleine negen uur zijn we langs vele praktijkvoorbeelden van goede online marketing gegaan. Op dinsdag 15 oktober verzamelde een select gezelschap zich in Amsterdam om te horen: hoe anderen het nou doen.

http://www.42bis.nl/2013/10/the-case-2013-online-marketing-praktijk/

Medium

Some things should just stay on the inside…
No more jargon please!

How long did it take you before you started speaking that weird language? 
How long after you arrived at your new job until you started talking in terms you had never even heard of before?

How long before you were sucked into the bottomless pit that is Jargon?


We do not write for the internet.
Online copywriting manifesto

We do not write for the internet. We do not write for the invisible masses. We do not write for a target audience.

We write for our reader.


Frankwatching

Heeft jouw website de juiste toon? 3 struikelblokken

In mijn eerdere blogpost heb ik geschreven dat het tijd is voor een menselijke toon in onze online communicatie. Een blogpost waar veel lezers positief op hebben gereageerd. Helaas blijft de vraag… Als menselijk communiceren zo logisch is, waarom doen we het dan nog niet? Hieronder geef ik je drie struikelblokken die een menselijke toon in de weg staan. Het zijn herkenbare valkuilen, maar we blijven er steeds weer in trappen.


By the way

Stemmen kan nog steeds op Freelancer of the Year. :-)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage