Social Media en de belofte van aandacht

Social Media en de belofte van aandacht


1. Interesse: Als bedrijf moet je natuurlijk wel interesse hebben in wat er leeft bij je klanten en ze service WILLEN verlenen.

2. Signalering: Vervolgens moet je, je systemen inrichten om de wensen en klachten van je klanten online te vinden

3. Betrokkenheid: Ben je een opmerking tegengekomen, dan moet je de urgentie voelen hier iets mee te moeten.

4. Actie: Alleen signaleren voldoet niet, je zult aan de slag moeten met de klacht en deze oplossen.

5. Terugkoppeling: in eerste instantie natuurlijk extern, zoek contact met de klant en meld deze de oplossing. Maar zeker ook intern, laat weten wat de klachten zijn en zorg dat dit aspect van de service wordt verbeterd.



Labels: ,

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten: Social Media en de belofte van aandacht

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten

Copywriting Blog van strategisch copywriter Dimitri Lambermont

maandag 16 augustus 2010

Social Media en de belofte van aandacht

Social Media en de belofte van aandacht


1. Interesse: Als bedrijf moet je natuurlijk wel interesse hebben in wat er leeft bij je klanten en ze service WILLEN verlenen.

2. Signalering: Vervolgens moet je, je systemen inrichten om de wensen en klachten van je klanten online te vinden

3. Betrokkenheid: Ben je een opmerking tegengekomen, dan moet je de urgentie voelen hier iets mee te moeten.

4. Actie: Alleen signaleren voldoet niet, je zult aan de slag moeten met de klacht en deze oplossen.

5. Terugkoppeling: in eerste instantie natuurlijk extern, zoek contact met de klant en meld deze de oplossing. Maar zeker ook intern, laat weten wat de klachten zijn en zorg dat dit aspect van de service wordt verbeterd.



Labels: ,

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage