tag:blogger.com,1999:blog-7739018110788193857.post7925198969129663494..comments2013-04-08T12:39:47.239+02:00Comments on Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten: Webcare is vooral symptoombestrijdingAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/13257582482667284959noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7739018110788193857.post-29087872260431632602011-07-15T08:44:28.446+02:002011-07-15T08:44:28.446+02:00Beste Age,
Een goede reactie.
Ik denk echter ni...Beste Age,<br /><br />Een goede reactie. <br /><br />Ik denk echter niet dat een blogpost vraagt om dergelijke nuanceringen. Daarin probeer ik te prikkelen en te zorgen voor discussie, zoals nu duidelijk is gelukt. En mijn dank daarvoor :-)<br /><br />Waar het mij om gaat, is de vraag of webcare een shiny new thing is en dus voor ondernemingen iets 'waar ze wat mee moeten'. Of dat het dient als basis voor de signaleringen waar jij het over hebt en dus het minimaliseren van het probleem. <br /><br />In mijn -persoonlijke - ervaring merk ik dat het vooral wordt ingezet als Nice to have. Natuurlijk zou ik graag zien dat het daadwerkelijk de veranderingen in gang zet naar een sociale onderneming. <br /><br />Zo ja, dan nodig ik ze graag uit om hier te reageren. Ik ben ook wel benieuwd.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13257582482667284959noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7739018110788193857.post-65660648539818227872011-07-14T21:49:30.870+02:002011-07-14T21:49:30.870+02:00Ik ben het niet met je eens Dimitri. Organisaties ...Ik ben het niet met je eens Dimitri. Organisaties zijn soms complex. Je kan dus niet altijd zeker weten of je het offline goed doet. Webcare kan dus heel nuttig in het monitoren daarvan. Tevens kan een organisatie adh van die signaleringen verbeteren. Theoretisch klopt je stelling wel, maar realiteit is dat er in iedere organisatie altijd wel dingen fout gaan. En webcare kan je dan juist helpen dat probleem te minimaliseren.Age Jellemanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7739018110788193857.post-44383729597013618732011-07-14T09:06:48.854+02:002011-07-14T09:06:48.854+02:00Beste Anoniem,
Er zit natuurlijk een stukje aanna...Beste Anoniem,<br /><br />Er zit natuurlijk een stukje aanname in dat deel van mijn verhaal. Ik heb het niet kunnen checken. Maar waar het mij vooral om gaat is de vraag: moet je een online inzet ontwikkelen voor een offline probleem? Of moet je zorgen dat offline alles op orde is? Zodat je de kosten voor online kunt besparen en vooral kunt monitoren. Voor webcare heb je inzet nodig, inzet is geld, dus waar gaat het naar toe? Naar het offline verbeteren of online pleisters plakken? Of beide?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13257582482667284959noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7739018110788193857.post-38043557572455486542011-07-13T15:42:31.346+02:002011-07-13T15:42:31.346+02:00Voorbeeld is mij niet helemaal duidelijk. Hoe wee...Voorbeeld is mij niet helemaal duidelijk. Hoe weet jij dat de energiemaatschappij deze casus niet verwerkt in het opleidingsmateriaal voor sales typetjes? Zou toch zomaar kunnen! (Of ben ik nou naïef en geloof ik te veel in de goedheid van deze wereld?)Anonymousnoreply@blogger.com